بهترین سایت ها برای طراحی سایت

بهترین سایت ها برای طراحی سایت

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگیهای بهترین سایت ها برای طراحی سایت که خدمات در این زمینه انجام می دهند اطلاعاتی را بدهیم.

امروزه با کمی جستجو در اینترنت می توان سایت ها و شرکت های زیادی را یافت که خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن و امور دیگر را انجام می دهند اما در این میان سایت ها و شرکت هایی که تخصص کافی دارند و در این کار مهارت دارند و می توان آن ها را جزو بهترین ها به حساب آورد دارای ویژگی هایی هستند که به آن ها می پردازیم و با اطلاع از این خصوصیات می توان یک شرکت معتبر و قدرتمند را برای استفاده از خدمات با اطمینان کامل انتخاب کرد.

به همین دلیل قبل از اقدام به استفاده از خدمات شرکت ها باید این موارد را حتما مد نظر قرار دهید تا انتخابی به جا و مناسب داشته باشید.

راستش در ایران شرکت های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که همگی ادعا میکنند جزو برترین ها در این امور هستند اما به این گفته ها اکتفا نکنید.

بهترین سایت ها برای طراحی سایت

از طریق گوگل نام شرکت را جستجو کنید

بیشتر افراد وقتی که اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت می کنند در ابتدا از طریق گوگل به دنبال لیست بهترین شرکتهای طراحی سایت می گردند.

اما تنها با این روش نمی‌توان ادعا کرد که سایت هایی که در صفحه اول گوگل مشاهده می شوند جزو بهترین ها هستند و نیاز شما را برای داشتن یک سایت قوی براورده خواهند کرد. زیرا در صفحه اول موتورهای جستجو بودن به این معنی است که آن شرکت محتوای قدرتمند را تولید کرده است اما به این معنی نیست که حتما در طراحی سایت ها هم دارای قابلیت و توانایی بالایی هستند بنابراین نباید فقط به این مورد اکتفا کرد.

در ادامه مقاله بهترین سایت ها برای طراحی سایت با ما همراه باشید

چون بعضی از سایت ها برای اینکه ورود کاربران و ترافیک سایت خود را بالاتر ببرند از راه سئو کلاه سیاه برای نمایش سایت خود در صفحه اول کمک می گیرند

ممکن است شرکت هایی باشند که بسیار در این حوزه تخصص داشته و از قدیم در این کار فعال هستند و نمونه کارهای خوبی هم دارند اما سایتشان در صفحات نخست گوگل نمایش داده نشوند.

سایت شرکت طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهید

بهتر است برای اینکه کیفیت کار و میزان قدرت شرکتی که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد را به دست آورید به سایت آن شرکت سرزده و ظاهر و خصوصیات و سرعت سایت را مورد بررسی قرار دهید.

اگر سایت آن شرکت به صورت تخصصی و جالب و منحصر به فرد طراحی شود و توجه کاربران را به خود جلب کرده و محیط کاربرپسندی داشته باشد و همچنین بارگذاری صفحات آن سرعت مناسبی داشته باشد می توان گفت که این شرکت در طراحی سایت متخصص بوده و جزو برترین ها به شمار می آید.

پس اگر محیط سایت شرکت مورد نظر کاربر پسند نبوده و ویژگیها و خصوصیات خاصی نداشت بهتر است که به آن شرکت سفارش کار ندهید.

مشاهده نمونه کارهای آن شرکت

اگر یک شرکتی که خدمات طراحی سایت را انجام میدهد دارای نمونه کارهای متعدد و مناسبی باشد میتوان از طریق بررسی آن نمونه کارها تصمیم گیری کرد.

  • همچنین شما می توانید به معایب و مزیت هایی که در طراحی سایت های این شرکت وجود دارد از طریق نمونه کارهایشان و بررسی آنها اطلاعاتی را به دست آورید.
  • می توانید با مشتریان قبلی این شرکت صحبت کنید
  • از راه های دیگر برای بررسی کیفیت خدمات شرکت مورد نظر این است که با مشتریان آنها صحبت کنید و از میزان رضایت آنها از پشتیبانی و طراحی ارائه شده اطلاعاتی به دست آورید.
  • بهترین سایت ها برای طراحی سایت خود دارای وبسایتی حرفه ای و توانا هستند.

قابلیت طراحی واکنشگرا

‏responsive بودن یا واکنش گرا بودن یکی از موضوعات مهمی است که در سایت ها باید حتماً رعایت شود.

واکنش گرایی به این معنی است که کاربران اینترنتی که از طریق گوشی همراه خود به سایت مورد نظر خود می رسند آن را به شکل کاملاً صحیح و اصلاح شده در مرورگر موبایل خود مشاهده کنند.

شرکتهای متخصص و کاربلد در این زمینه می توانند این ویژگی را نیز ارائه دهند.

به هر حال اگر شرکتی پیاده سازی سایت را نتواند به شکل واکنشگرا انجام دهد نشان می دهد که دارای تخصص کافی نمی باشد و قابلیت آن شرکت برای انجام طراحی سایت زیر سوال می رود پس بهتر است از خدمات طراحی سایت اینگونه افراد و شرکتها استفاده نکنید.

ارائه پشتیبانی قدرتمند و اصولی

در این مورد هم می توانید به مشتریان قبلی شرکت ها مراجعه کرده و نظر آنها را در این مورد بپرسید و از میزان رضایت آنها باخبر شوید.

مطمئن باشید بعد از تحویل گرفتن سایت خود مشکلاتی در سایت روی خواهد داد و یا مشاهده خواهید کرد که میزان ترافیک سایت شما کاهش یافته و یا مجبور به حذف و یا اضافه کردن امکاناتی به سایت خواهید شد در این مورد وجود پشتیبانی قوی بسیار مورد نیاز است در این موارد باید دقت کنید که از شرکت هایی که پشتیبانی دارند جهت استفاده از خدمات شان استفاده کنید.

بهترین سایت ها برای طراحی سایت

هزینه طراحی بهترین سایت ها برای طراحی سایت

برخی از شرکت های برتر طراحی سایت قیمت های بسیار پایینی را برای انجام طراحی سایت و ارائه خدمات دیگر عنوان می‌کنند و برعکس برخی دیگر قیمت های بسیار گران را به مشتری پیشنهاد می‌کنند.

اما مطمئن باشید که میزان قیمت کیفیت و متخصص بودن آن شرکت را روشن نمیکند.

باید سعی کنید که بر اساس ویژگی هایی که برای شما توضیح دادیم شرکت مناسب را جهت این کار انتخاب کنید.

شرکت های طراحی سایت در تهران و تبریز و ایران + ویژگیهای بهترین شرکتها

یکی از بهترین سایت ها برای طراحی سایت می توان به شرکت سایت دیزاین اشاره کرد که به لطف وجود اینترنت و همه‌گیر شدن استفاده از فضای مجازی و در دسترس بودن بیشتر امکانات به صورت آنلاین اقدام به ارائه خدمات در زمینه طراحی انواع سایت های شرکتی اختصاصی و فروشگاهی به صورت حضوری و آنلاین نموده است به طوریکه شما می توانید به راحتی از کل ایران از خدمات طراحی سایت و پشتیبانی آن استفاده کنید.

این تیم با سالها سابقه در زمینه برنامه نویسی و طراحی انواع وب سایت ها توانسته است در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.

این شرکت توانایی بالایی در ارائه خدمات مربوط به سایتها از جمله مدیریت طراحی با وردپرس ، طراحی لوگوی سایت ، پشتیبانی ۲۴ ساعته ، فروش هاست ابری  و دامنه عرضه می کند.

جهت استفاده از خدمات این شرکت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت طراحی سایتطراحی سایت فروشگاهیقیمت طراحی سایت شرکتیبهترین شرکت طراحی سایتبهترین سایت ها برای طراحیطراحی سایت شرکتی سایت
دیدگاه

پاسخ
رضوی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۸ | ۲۳:۵۱:۵۰

سایت شرکتی رو در چه مدت زمانی تحویل میدین و اینکه پشتیبانی همیشگی هست ؟

پشتیبانی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۹ | ۰۳:۰۶:۴۸

بستگی داره چه نوع سایت شرکتی باشه ، معمولا حداکثر تا دو هفته تحویل داده میشه ، پشتیبانی از قسمت پنل کاربری قابل تمدید می باشد.

رضوی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۹ | ۰۳:۰۹:۲۴

از قسمت تماس با ما مشخصات رو براتون ارسال کردم متشکرم

پاسخ
مهناز شاکری
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۱۴ | ۰۲:۳۶:۵۸

سلام میخواستم بدونم خودتون تولید محتوا انجام میدین من یه سایت فروشگاهی میخوام زبان انگلیسی البته چند زبانه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۱۴ | ۱۲:۴۹:۰۸

سلام بله انجام میشه