ویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهی + بهترین شرکتها

ویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهی + بهترین شرکتها

در این مطلب می‌خواهیم در مورد ویژگی هایی که باید یک طراحی سایت فروشگاهی داشته باشد تا جزو بهترینها به شمار آید توضیحاتی را بدهیم با ما در این مقاله همراه باشید.
راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باید دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد تا اطمینان مشتریان را جلب کند و آن هار را راغب به خرید و استفاده از سایت کند.

ویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهی

برخی از ویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهی شامل موارد زیر می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد :

سایت فروشگاهی باید دارای ویژگی واکنش گرایی باشد

همانطور که در مطلب های قبلی به آن اشاره کردیم با گسترده شدن تلفن های همراه و استفاده بیشتر کاربران از اینترنت در این دستگاه ها موضوع ریسپانسیو و واکنشگرایی سایت ها از موضوعات مهمی است که باید در طراحی سایت ها رعایت شود.
این بدان معنی است که هر سایتی که طراحی می‌شود باید به شکل صحیح و درست آن برای جلب نظر کاربرانی که هم در سیستم های کامپیوتری و هم در گوشیهای تلفن به سایت سر می زنند ، به درستی نمایش داده شود. همچنین سایت هایی که این ویژگی را دارند موتور جستجوی گوگل امتیاز بالایی برای آن در نظر می گیرد و این باعث بهبود سئو سایت می شود.

چیدمان محصولات در سایت فروشگاهی باید کاربر پسند باشد

چیدمان محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی باید به شکلی باشد که کاربر اینترنتی را مشتاق به ماندن و جستجوی بیشتر در سایت کند. اولاً باید به‌گونه‌ای این سایت ها طراحی شود که تنوع محصولات در آنها قابل مشاهده باشد و کاربر هنگام ورود به سایت با محصولات متنوع روبرو شود.
به هرحال باید محیط سایت فروشگاهی به گونه‌ای باشد که برای کاربر کسل کننده باشد.

ویژگی هایی از محصولات فروشگاهی باید به صورت کامل نوشته شود

از آن جایی که فروشگاه اینترنتی یک فضای مجازیست مشتری قادر به مشاهده مستقیم و لمس محصولات نمی باشد بنابراین باید تمام ویژگی ها و خصوصیات محصولات را در آنجا ثبت کرده و نیز قسمتی برای امکان مقایسه محصولات را هم فراهم نمود.

فروشگاه اینترنتی باید دارای طراحی کاربرپسند و گیرا و دارای گرافیک مدرن باشد

طراحی گرافیکی و ظاهر قالب سایت به مانند ویترین یک فروشگاه می باشد که مخاطب در بدو ورود آن را میبیند بنابراین ماندن و یا ترک آن کاربر از سایت به این ویژگی بسیار مرتبط می باشد. بنابراین سایت باید دارای تصاویر ‌جذاب و مرتبط با محتوای سایت باشد تا در ایجاد ظاهرگیرای آن نقش مثبتی را در جلب نظر مخاطب بازی کند.
همچنین در طراحی سایت رنگ هایی که در آن به کار می رود با یکدیگر متناسب بوده و باید طراح در مورد روانشناسی رنگ ها اطلاعاتی را داشته باشد تا برای ایجاد محیط کاربرپسند سایت از آنها استفاده کند.

سایت فروشگاهی باید سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد

در تمامی سایت ها باید محتوا های آنها به سرعت بارگذاری شوند تا مخاطب را کلافه نکنند. برای بالا بردن سرعت بارگذاری هم باید تکنیک های سئو در طراحی آن رعایت شده و این خود باعث بهبود رتبه سایت نیز در موتورهای جستجو خواهد شد.

سایت فروشگاهی باید دارای درگاه اینترنتی باشد

طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که پس از انتخاب کالا توسط مشتری به راحتی آن را در سبد خرید خود دریافت کرده سپس به درگاه برای پرداخت مبلغ متصل شود.

باید امکان ثبت نظرات کاربران فراهم باشد

سایت های فروشگاهی باید قسمتی را داشته باشند که در آن مشتریان بتوانند نظرات خود را در مورد سایت و محصولات آنها ثبت نموده و بقیه کاربران بتوانند این نظرات را مشاهده کرده و تصمیم گیری راحت تری را در مورد خرید کالا از سایت و فروشگاه اینترنتی کنند.
البته باید طراحی سایت به گونه‌ای باشد که خریداران بتوانند علاوه بر نظر دادن در مورد محصولات به آنها امتیاز هم بدهند.
این چند مورد از مهمترین ویژگی های بود که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما رعایت شود تا بتواند جزو بهترین ها در فضای مجازی در بین فروشگاه های اینترنتی به حساب آمده و بتواند با آنها رقابت کند.
اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید ومی خواهید از این راه کسب و کار خود را رونق دهید می توانید با شماره های موجود در سایت با شرکت سایت دیزاین تماس گرفته تا شما را در جهت خدمات طراحی بهترین سایتهای فروشگاهی و شرکتی و اختصاصی راهنمای کنیم.
برای اطلاع از هدف طراحی سایت فروشگاهی می توانید مقاله لینک شده را مطالعه نمایید.

بهترین شرکتهای طراحی سایت فروشگاهی

در این قسمت می خواهیم به شرکت هایی که در طراحی سایت فروشگاهی می توانند جزو بهترین ها به شمار آیندو ویژگی آنها را برای شما شرح دهیم.
طراحی سایت توسط شرکت ها و یا به صورت انفرادی توسط فریلنسرها انجام می‌شود اما این نکته را بدانید که اکثر کسانی که به صورت انفرادی کار می‌کنند اغلب دانشجویانی هستند که به صورت دوره‌ای مشغول به کار خواهند شد و ممکن است در آینده نتوانید پشتیبانی سایت خود را از آنها دریافت کنید اما شرکت هایی که در این امور فعال هستند برای طراحی سایت بیشتر مناسب خواهد بود.
پس انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی شما می تواند بهترین انتخاب باشد.
از مزیت های این کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکثر شرکت های معتبری که در زمینه خدمات طراحی سایت فعالیت دارند دارای سایتی اختصاصی می باشند که می توانید با بررسی سایت آنها از میزان تخصص و قابلیت طراحان آن مطلع شوید.
  • می توانید نمونه کارهای آنها را مشاهده کرده و از سابقه کاری و پروژه هایی که اجرا کرده‌اند مطمئن شوید.
  • امکان مشاوره رایگان جهت بررسی هدف از سایت شما وجود خواهد داشت
  • استفاده از پشتیبانی آن فراهم می باشد
  • امکان عقد قرارداد رسمی به صورت آنلاین و یا حضوری ممکن می باشد.


شرکت تخصصی سایت دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی انواع سایت های شرکتی و اختصاصی و فروشگاهی از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و تبریز است که در این زمینه فعال می باشد.
برای استفاده از خدمات طراحی سایت این شرکت می توانید به راحتی مشاوره رایگان دریافت کرده و سپس‌ سایتی حرفه ای با پشتیبانی قوی دریافت نمایید.
این شرکت به لطف وجود اینترنت و فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات به صورت کاملا آنلاین را نیز برای مشتریان در سراسر ایران فراهم نموده است.

 

طراحی سایت فروشگاهیویژگی های بهترین طراحی سایت فروشگاهیبهترین طراحی سایت فروشگاهیبهترین سایت فروشگاهی
دیدگاه