تعرفه خدمات طراحی سایت

تعرفه خدمات طراحی سایت

در این مقاله می‌خواهیم در مورد تعرفه خدمات طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی و اختصاصی اطلاعاتی را به شما بدهیم تا بتوانید مطمین تر در این هدف به مقصد برسید.
در واقع در ایران ، قانون و نظارت خاصی در مورد تعرفه خدمات طراحی سایت وجود ندارد ، به همین دلیل ممکن است با قیمت های بسیار متفاوتی در شرکت های مختلفی روبرو شده باشید که باعث سردرگمی شما در انتخاب شود.
بسیاری از افراد به دلیل اینکه اطلاع دقیقی از قیمت های طراحی سایت ندارند و تصور می کنند که قیمت آن بسیار بالا است اقدام به استفاده از خدمات در این زمینه نمی کنند.
در واقع نمی توان نرخ ثابتی را برای طراحی هر وب سایتی در نظر گرفت چون نوع سایتها و کارکرد آنها با همدیگر متفاوت می باشد برای مثال بعضی از سایتها محتوای فروشگاهی دارند و بعضی از آنها برای خبرگذاری ها مناسب هستند و یا برخی از آن ها شرکتی و یا اختصاصی می باشند.
همچنین امکانات سایت ها نیز با یکدیگر متفاوت است مثلاً در بعضی از سایت ها نیاز است که به چند زبان طراحی بشود و یا بعضی از سایتها امکانات اضافه تری مانند پنل پیامکی دارند.
در واقع طراحی سایت ها در برابر مزیت های بالایشان هزینه های چندان گزافی ندارند ولی سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند نسبتا قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر طراحی سایتها دارند.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی

همانطور که می‌دانید و در مقاله های قبلی به آن اشاره کردیم سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند به دلیل آماده بودن CRM آن و در دسترس بودن امکاناتش ، هزینه طراحی پایین تری را نسبت به قیمت طراحی سایت اختصاصی خواهد داشت.
زیرا در طراحی سایت اختصاصی ، طراح از صفر شروع به طراحی و کدنویسی سایت می کند. برای هر موضوع و محتوای سایتی ، طراحی سایت بصورت اختصاصی نیاز نیست بلکه در مواردی که نیاز به ایجاد امکانات خاصی درسایت است باید به صورت اختصاصی طراحی شود.
جهت اطلاع از تعرفه خدمات طراحی سایت مجموعه سایت دیزاین روی لینک کلیک کنید.

تعرفه خدمات طراحی سایت

تصور اشتباه در مورد طراحی سایت با وردپرس

تصور اشتباهی که در میان افراد غیر حرفه ای و نا آشنا در این زمینه دیده می شود این است که فکر میکنند که استفاده از وردپرس برای طراحی سایت ها بی ارزش است.
در حالی که سایت های بزرگی در دنیای مجازی وجود دارد که با وردپرس طراحی شده اند برای مثال سایت خبرگزاری بی بی سی و نیز سایت یاهو از جمله سایت هایی هستند که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند البته تعداداین سایت ها بسیار زیاد است و این نشان از کیفیت طراحی سایت ها با ورد پرس را دارد.

هزینه طراحی سایت به صورت اختصاصی

طراحی سایت به صورت اختصاصی زمان دقت و انرژی بسیار بالایی را مورد نیاز دارد و به همین دلیل قیمت بالاتری هم طبیعتا خواهد داشت. ولی در کل برای سایت هایی که به راحتی میتوان با وردپرس امکانات آن را پیاده سازی کرد بهترین انتخاب همان استفاده از خدمات طراحی سایت با وردپرس می باشد.
اما اگر سایت شما به شکلی است که باید امکانات خاصی داشته و یا حالت استارتاپ مدل داشته باشد باید طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام شود.
پس قبل از اقدام به طراحی سایت و استفاده از خدمات شرکت مورد نظر چند جلسه با آنها در مورد طراحی سایت خود و امکاناتی که خواهید داشت و هدف شما از آن باید صحبت و مشاوره داشته باشید تا بتوان مشخص کرد که چه طراحی سایتی مناسب کسب و کار شما می باشد.
جهت اطلاع از تعرفه خدمات طراحی سایت لینک را کلیک کنید.

تعرفه خدمات طراحی سایت

تعرفه خدمات طراحی سایت شرکتی

در مقاله های قبلی اشاره کردیم که برای رونق کسب و کار و معرفی یک برند و خدمات یک موسسه داشتن یک سایت یکی از ضروریات و به منزله هویت آن موسسه و شرکت می باشد. در واقع درآمدی که میتوان از سایتها کسب کرد قابل مقایسه با رسانه های دیگری همانند اینستاگرام نمی باشد. در واقع سایت به منزل کارمندی است که ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شماست.
در اینستاگرام اما وضعیت فرق دارد و وقتی شما در آنجا حضور نداشته باشید طبیعتا درآمدی هم نخواهید داشت.
همانطور که در مقاله قبلی به آن اشاره کردیم هدف از طراحی سایت های شرکتی برای معرفی خدمات یک سازمان و یا نمایش نمونه کارها برای کاربران می باشد.
در واقع داشتن یک وب سایت برای موسسه ها و سازمان ها بسیار مهم بوده و در جلو افتادن از رقبا نقش کلیدی دارد.
در سایتهای شرکتی می توان امکان دسترسی به محصولات و نمایش آنها را ایجاد کرده و همچنین به منزله یک راه ارتباطی با مشتریان بوده و به نوعی بازاریابی آنلاین و یا دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.
تعرفه خدمات طراحی سایت شرکتی به صرفه بوده و ابزاری قدرتمند برای تبلیغ شرکتها می باشد.
به هر حال با همه گیر شدن اینترنت در فضای مجازی وقتی افراد می خواهند از خدمات یک موسسه یا فروشگاهی استفاده کنند در قدم اول از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل نام آن شرکت را جستجو کرده و اگر وب سایتی برای آن پیدا نکنند اطمینان و اعتماد خود را نسبت به کارایی و قدرت آن شرکت از دست می دهند.

تعرفه خدمات طراحی سایت

در طراحی سایت شرکتی چه امکاناتی باید لحاظ شود ؟

در طراحی سایت شرکتی اغلب صفحه و امکانات زیر باید لحاظ شود که بهتر است در طراحی سایت به آنها دقت کنید :

  • صفحه تماس با ما برای درج آدرس موسسه و سازمان شما و شماره تلفن و همراه
  • صفحه درباره ما که توضیحی در مورد سابقه و مختصری از معرفی برند و شرکت تان باشد
  • سایت شرکتی باید صفحه ای در رابطه با گارانتی کالاها را نیز توضیح دهد
  • صفحه های مربوط به مقالات
  • صفحه ای برای شرایط اخذ نمایندگی نیز باید داشته باشد
  • در سایت شرکتی باید امکان درج نظرات کاربران هم باشد

با توجه به توسعه و امکانات شرکت این موارد ممکن است بیشتر هم شود البته اگر قصد دارید که از طریق شرکت خود در بازارهای بین‌المللی نیز کسب و کار خود را رواج بدهید ، طراحی سایت شرکتی شما باید چند زبانه باشد.
برای مطالعه در مورد مزایای طراحی سایت شرکتی و داشتن آن لینک را مطالعه نمایید.

تعرفه خدمات طراحی سایت

تعرفه خدمات طراحی سایت فروشگاهی

به دلیل داشتن امکانات بیشتر در سایتهای فروشگاهی و نیاز به صرف زمان و انرژی بیشتر برای طراحی سایت فروشگاهی قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایت های شرکتی خواهد داشت. داشتن فروشگاه اینترنتی یکی از مدرن ترین روش های به دست آوردن درآمد از فضای مجازی و اینترنت می باشد.
با فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات و کالاهای فروشگاه خود را در مقیاس جغرافیایی و زمانی نامحدودی در معرض نمایش افراد و کاربران اینترنتی از هر سنی و هر فرهنگ و حتی ملیتی قرار دهید. در فروشگاه اینترنتی می توان تعداد محصولات بسیار زیادی با تعداد تنوع بالا را در آن به فروش گذاشت و این یکی از امتیازات فروشگاه های آنلاین نسبت به فروشگاه های سنتی می باشد.
یکی از امتیازات بزرگ دیگر فروشگاه های آنلاین نیز این است که بسیار مورد اطمینان می باشد و کلاهبرداری در آن صفر است.
در لینک هدف از طراحی سایت فروشگاهی می توانید مزایای دیگر داشتن فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید.
به هرحال تصور نکنید که هزینه کردن برای طراحی سایت شرکت و یا فروشگاه و سازمان شما کار اضافه ای است و ملزم به داشتن آن نیستید. در واقع می توان گفت که داشتن یک سایت در عصر امروزی یکی از ضروریات برای کسب و کار شما می باشد که تضمین درامد و رونق کارتان را می دهد.
از طرفی مطمین باشید که اگر سایتی نداشته باشید در واقع از رقبای خود عقب خواهید ماند زیرا داشتن یک سایت علاوه بر مزیتهای آن یک نوع بازاریابی آنلاین برای کسب و کار شما به حساب می آید.
همچنین به منزله ی هویت شرکت و خدمات شما می باشد به هر حال در این زمینه اطلاعات خود را بالا ببرید و در حیطه ی موضوع مزایای طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و اختصاصی و غیره حتما مطالعه کنید تا در فضای پرترافیک مجازی دیده شوید.
جهت اطلاع از تعرفه خدمات طراحی سایت فروشگاهی روی لینک کلیک کنید.
اگر شما قصد استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و اختصای و غیره دارید می توانید با شماره های کارشناسان تیم سایت دیزاین تماس گرفته تا شما را در جهت مشاوره در امر طراحی سایت مناسب برای کسب و کار شما یاری کنند.
همچنین می توانید از طریق منوی تعرفه طراحی سایت اقدام به خرید خدمات وب سایت موردنیاز فرمایید.
خدمات طراحی سایت وردپرس با پشتیبانی 6 ماهه رایگان

 

قیمت طراحی سایتقیمت طراحی سایت شرکتیتعرفه خدمات طراحی سایت
دیدگاه