شرکت های برتر طراحی سایت

شرکت های برتر طراحی سایت

در این مقاله قصد داریم که در مورد شرکت های برتر طراحی سایت و ویژگی های آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می دانید کسب و کار ها و بازاریابی سنتی شکل جدیدی به خود گرفته است و برای اینکه یک شرکت یا موسسه یا فروشگاه در عصر امروز بتواند دارای هویتی مجازی باشد و سود بیشتری را کسب کند باید در طراحی یک وب سایت را برای خود انجام دهد.
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران دارای معیارهایی هستند که سبب شده است در میان دیگر شرکت‌ها لقب بهترین را به خود بگیرند.

ویژگی های شرکت های برتر طراحی سایت در ایران

در واقع نمی توان واژه بهترین را برای شرکتی که خدمات طراحی سایت ها را انجام میدهند عنوان کرد زیرا هر شرکت و موسسه و یا سازمانی بر طبق میزان بودجه ای که دارد و نیز بر طبق سلایق شخصی خود و یا شرکت و مدیرعامل می توانند معیارهای متفاوتی را داشته باشند و اقدام به انتخاب یک شرکت جهت طراحی سایت نمایند.
اما در این میان عواملی هستند که یک شرکت را در زمینه طراحی های سایت در بین رقبای خود قوی قوی تر و برتر می کند. در ادامه برخی از خصوصیاتی که شرکت‌های برتر طراحی سایت در ایران را نسبت به رقبا شایسته تر می کند و مواردی را به اطلاع شما خواهیم رساند:

داشتن نمونه کار

در عصر امروز حتی برای استخدام در یک شرکت از کسی که میخواهند تو را استخدام کنند می خواهند که یک سابقه کار و یک نمونه کاری از حرفه خود ارائه دهند در این باره هم می‌توان گفت که شرکت هایی که دارای سابقه کاری و تخصص در حرفه خود هستند به طور حتم دارای نمونه‌کارهایی خواهند بود.
بنابراین در هنگام استفاده از خدمات شرکت ها جهت طراحی سایت و نرم افزار می توانید از طریق مشاهده نمونه کارهای آن شرکت خدماتی از نقاط قوت و ضعف های طراحی های آنها مطلع بگردید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

شرکت های برتر طراحی سایت

مشاوره سریع ترین راه رسیدن به موفقیت

کارشناسانی جهت مشاوره درست

در واقع طراحی یک سایت چندان آسان و ساده نمی باشد و باید به طور کامل از هدفهای موسسه‌ای که اقدام به طراحی سایت می کند اطلاعات کسب کرد و هدف طراحی از سایت را روشن نمود.
بنابراین تنها با یک درخواست استفاده از خدمات طراحی سایت نمی توان به نتیجه مطلوبی رسید و باید جلسات مختلفی را برای دریافت مشاوره طی کرد بنابراین شرکتی که همواره در کنار شما بوده و در فکر منافع شما نیز می باشد و هر زمان که نیاز بود به مشاوره پاسخ می دهد می تواند از نشانه های شرکت های برتر طراحی سایت باشد.

سایت های طراحی شده هم ظاهری زیبا باید داشته باشد و هم امنیت بالا

سایت های قدرتمند علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و حرفه ای دارای سرعت بالا در آپلود عکسها و مطالب سایت می باشد و همچنین امنیت را برای مخاطبان شما و سایت‌تان نیز باید تامین کند. به عبارتی سرعت بارگذاری صفحات سایت باید سریع باشد تا بتوان گفت که یک سایت علاوه بر ظاهر زیبا دارای سرعت و کارایی قدرتمندی در عملکرد از طریق کدنویسی های استاندارد مرورگر ها می باشد.

سایت ها باید ریسپانسیو باشد

شرکت هایی که تخصص و حرفه بالایی دارند در طراحی سایت به واکنش گرایی و یا ریسپانسیو بودن سایت ها بسیار اهمیت می دهند. واژه ریسپانسیو شاید برای شما ناآشنا باشد اما می توان گفت که ریسپانسیو یعنی نمایش صحیح سایت در گوشی های موبایل.
هم اکنون با همه گیر شدن اینترنت و در دسترس بودن گوشی موبایل در دست بیشتر افراد مراجعه کاربران از طریق گوشی به سایت ها و فضای مجازی بسیار زیاد شده است بنابراین این سایت ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که در گوشی های موبایل نیز بطور صحیح نمایش داده شوند.
به بیان دیگر سایت شما باید برای تلفن های همراه بهینه سازی شده شده باشد که هم رتبه سه و سایت شما را بهبود دهد و هم کاربران از مراجعه به سایت شما تجربه خوبی داشته باشند. یکی از اصل های مهم در بهینه سازی سئو سایت که برای موتورهای جستجوگر ای مانند گوگل بسیار پر اهمیت میباشد رسپانسیو بودن سایت ها می باشد
اگر میخواهید سایت شما رتبه بالایی در گوگل داشته باشد و تعداد مخاطبان و کاربران مراجعه کرده به آن بیشتر شود با شرکتی قرارداد ببندید که طراحی واکنش گرایی را در سایت ها نیز اعمال کند.

محیط کاربری آسان برای سایت ها

سایت های حرفه ای یک ویژگی مهم دیگری دارد و آن این است که کاربری آسانی دارد یعنی ساختار سایت به گونه‌ای است که برای کاربری که به سایت شما مراجعه می‌کند کامل قابل تفهیم و ساده باشد و او را سر در گم نکند. بنابراین در انجام طراحی سایت همواره به ارایه محیط قابل‌ فهم و روشن برای مخاطبان سایت خود حتما توجه داشته باشید.

سایت ها باید برای گوگل بهینه باشد

همانطور که می دانید هر چه تعداد ورود کاربران به سایت شما بیشتر باشد سود شما هم بالاتر خواهد بود. به این نکته توجه کنید که اکثر کاربران از طریق جستجوی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو به سایت شما خواهند رسید و چنانچه سایت شما بهینه شده باشد در گوگل و در صفحات اول آن نمایش داده خواهد شد.

 

شرکت های برتر طراحی سایت

ویژگی های سایت های بهینه

سایت های بهینه ویژگی هایی دارد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

  • سایت های بهینه در مقایسه با سایت های دیگر سرعت بارگذاری بالاتری دارند
  • در ساختار برنامه نویسی آن باید از تگ ها و متن های درست استفاده شود
  • محیطی که در آن محتوا ها انتشار خواهد یافت باید با قابلیت و همچنین دارای محیط ساده ای باشد
  • قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات دریافتی باشد
  • شرکت طراحی سایت باید دارای پشتیبانی باشد
  • مشاوره در زمینه طراحی سایت با وردپرس یا طراحی سایت به شکل اختصاصی

قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات دریافتی باشد

بعضی از شرکت‌ها ادعا می کنند که خدمات طراحی سایت با قیمت ارزان انجام می دهند و یا تبلیغاتی را می توانید در همه جا مشاهده کنید با این توضیح که سایت با قیمت بسیار ارزان و یا حتی رایگان برای شما می توانند طراحی کنند و هزینه طراحی سایت ارزان می باشد.
اما به یاد داشته باشید که اگر میخواهید سایتی کارآمد و قوی داشته باشید که بتوانید برند خود را معرفی کرده و بازاریابی آنلاین از طریق آن انجام داده و خدمات و یا کالاهای خود را به افراد بیشتری نمایش دهید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید و سایتی بهینه داشته باشید طبیعتاً باید از خدمات شرکت های حرفه ای که در این کار تخصص و سابقه دارند و خلاقیت بالایی را در طراحی اعمال می‌کنند استفاده کنید به هر حال هر چیزی هزینه دارد و هیچ چیز رایگانی نمی تواند مفید باشد.

شرکت طراحی سایت باید دارای پشتیبانی باشد

ارائه خدمات پشتیبانی قوی و خدمات پس از طراحی سایت یکی از نیازهای ضروری برای صاحب یک وبسایت می باشد. شاید این نکته را ندانید ولی بهتر است به این نکته توجه کنید که پس از طراحی سایت و دریافت آن با مشکلاتی در سایت روبرو خواهید شد و یا نیاز خواهید داشت که ویژگی هایی را به سایت اضافه کرده و یا تغییراتی در ساختار آن اعمال کنید.
در اینجا است که باید از پشتیبانی شرکتی که در آن طراحی سایت خود را انجام داده‌اید کمک بگیرید بنابراین شرکت های برتر طراحی سایت پشتیبانی قوی دارند که هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید از آنها راهنمایی و کمک بخواهید.

مشاوره در زمینه طراحی سایت با وردپرس یا طراحی سایت به شکل اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت وردپرسی علاوه بر تفاوت هایی که در ساختار خود دارند قیمت بسیار بالاتری هم دارند. سایت های اختصاصی از صفر تا تحویل پروژه کدنویسی می شوند و طراحی های خاص با قابلیت های ویژه ویژه ارائه می دهند. این سایت ها سرعت و امنیت بسیار بالایی هم دارند و همچنین قدرت سیستم تولید محتوای آنها که با php و یا asp دات نت نوشته می شود بسیار قوی می باشد اما سایت هایی که با وردپرس نوشته می‌شود نیز کاربری ساده و روانی دارند و جزو محبوب ترین سیستم های تولید محتوای سایت ها می باشند.
اما دقت کنید که تمام موسسه ها و شرکت ها و یا فروشگاه های اینترنتی نیاز به طراحی سایت اختصاصی ندارند و در این مورد باید با شرکت ها مشاوره کنید تا بسته به نیاز شما نه به خواسته خود صاحب سایت توصیه کند که بهتر است از کدام طراحی سیستم تولید محتوا استفاده گردد. بنابراین اهمیت مشاوره نیز در اینجا بسیار پر رنگ میباشد.

شرکت های برتر طراحی سایت

شرکت های برتر طراحی سایت در سال ۱۴۰۱

شرکت طراحی سایت سایت دیزاین

شرکت طراحی سایت دیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی انواع وب سایت های حرفه ای و شرکتی و فروشگاهی و غیره یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه به شمار می رود.
برای مشاهده انواع نمونه کارها می توانید از منوی نمونه کارها در سایت آن را مشاهده فرمایید.
خدمات شرکت سایت دیزاین شامل مواردی است که در ادامه به آنها می پردازیم :

خدمات طراحی سایت با وردپرس

از جمله خدماتی که در این شرکت ارائه می‌شود شامل طراحی سایت وردپرسی است که بسته به نیاز و سلیقه مشتری با طراحی های زیبا و جذاب و کارآمد و خلاقیت بالا برای مشتریان انجام می شود.
از جمله نمونه کارهایی که شرکت سایت دیزاین با وردپرس طراحی سایت ها را انجام داده اند می توان به طراحی سایت www.poliestil.ir , www.panjaretabriz.ir, www.dubaihouse.ir, www.tablighat98.ir و غیره اشاره کرد. جهت مشاهده تمامی نمونه کارهای طراحی سایت با وردپرس به منوی نمونه کارها مراجعه نمایید.

طراحی سایت اختصاصی

همانطور که قبلا اشاره شد طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری دارند و نیاز هست که اطلاع کاملی از ویژگی هایی که مشتری برای سایت خود در نظر دارد به دست آورد بنابراین حتماً باید جلسات مشاوره را طی نموده و هدف از طراحی سایت کاملا روشن گردد.
برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی می توانید از منوی نمونه کارها آن را مشاهده فرمایید.

شرکت های برتر طراحی سایت

مزایای شرکت سایت دیزاین

  • پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته
  • داشتن نمونه کارهای قوی
  • کسب رضایت اکثر مشتریان از سایت هایی که طراحی شده
  • اعمال خلاقیت بالا در طراحی سایت ها

در مقاله بهترین سایت ها برای طراحی سایت می توانید در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و تبریز و ایران اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

 

طراحی سایت فروشگاهیقیمت طراحی سایت شرکتیطراحی سایت فروشگاهیقیمت طراحی سایتطراحی سایت فروشگاهیشرکت های برتر طراحی سایت
دیدگاه

پاسخ
صفا سرندی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۷ | ۱۵:۴۱:۰۵

مقاله خوبی بود ممنون

پاسخ
پروانه
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۸ | ۱۱:۳۰:۵۴

امکان اینکه سایت مارو مدیریت کنین تولید محتوا و پشتیبانی میخواستیم

پشتیبانی
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۸ | ۱۱:۳۱:۴۸

با سلام ، مدیریت و پشتیبانی فقط از سایت هایی صورت میگیرد که توسط سایت دیزاین طراحی شده باشد

پاسخ
خجسته
۱۴۰۱ / ۱۱ / ۸ | ۰۳:۴۳:۵۷

خیلی سایت خوبی دارید مخصوصا سایتی که برای ما طراحی کردین ازتون ممنونم